19 May 2011

Mengapa Saya Sayang Waktu Sekolah Rendah Saya . . .

Main Digimon, Digivice dan KungFu Fighter . 

Sumpah benda alah ni la yang paling aku rindu . Lepas binatang korang bertelor, di situ la skill kasih sayang korang diuji .
Sebab tulah ramai yang main benda alah ni jadi playboya kecuali aku . Daripada bagi vitamin, berlatih kat gym, jaga berat badan sampaila cibokkan berak, sumenye korang hendelkan untuk binatang korang .
Tapi yang paling best of course la pergi battle dengan digimon orang lain . Ceruk mana challenge yang aku tak sahut . Daripada classmate jongos
sampaila budak taman yang kaya raya, sumer jenis digimon aku tundukkan  . wakakaka .!! Paling tak bole blah pasal aku siap beli buku rujukan
cara-cara nak besarkan digimon korang dengan sihat . RM40 pon terbang camtu aje . Time tu 40 inggit besar syal .
Sampai sekarang aku masih memikirkan kebodohan tahap lembu aku time tu . Lembukah aku ?  

Ini Digimon
  
Ini lembu


Ponteng Skola = gi CC 

Daripada ikut member saje-saje, teros bertukar jadi habit yang sihat . Budak mane la yang tak addict main game nak-nak graphic 3D Counter Strike yang
memukau korang time tu . Time tu je laa, sekarang CS tu punye graphic buang dalam jamban je . Tapi yang buat addict sebenarnye CS ni
bukan graphic dia pon, tapi perasaan bongkak, riak, ujub, dan bangga masa korang shoot member korang sampai mati . kahkahkah!!
Time ni jela korang nak carik bebudak jahat serta otai-otai dalam dunia real yang korang nak terajang selama ni . Rasakan pistol aku..!!

Counter Strike dedulu .

Bersentuh-sentuhan bersama perempuan 

Ahhaay,, malu la pulak i nak cerita, hik3... Biasalah tu korang, kecik-kecik kot . Macam-macam area aku pegang, raba, gomol, tak gak naik2 .
Main pondok, berlari kejar-kejar, even aku ada kiss lagi kot dengan budak yang takde putih langsung di kulitnya . Kalau sekarang main pondok-pondok,
tak payah pakai watak anak pon dah boleh dapat dah . 

Ini perempuan, bukan ayam .


Naikkan bendera sekolah .
 
Takde pape aku nak bagitau korang aku PENGAWAS SEKOLAH tu je .

..::petunjuk::..
caps lock = rendah diri


Tengok classmate berak dalam seluar
 
Laa, takkan tak best kot gelakkan member korang berak . Boleh jadi point nganjing woo benda ni even dah berlalu 2 tahun lepas .
Pastu yang paling best pasal benda alah ni dia boleh jadi modal suruh member a.k.a. mangsa korang belanja sosej dengan eskim pop kat kantin .
"Baik ko belanja aku, kalau tak aku bagitau Saodah Lestari ko berak dalam seluar", kuikuikui . Dah kompom-kompom la dia belanja aku . Takot hilang la
macho aku repot kat budak yang dia nak usha . Tapi pepaham jela kan, macho bebudak skolah rendah ni tak ke mana pun . Tuck in baju pon kekadang kat spender . 

Ini ayam dan tahi

Citer Dragon Ball
 
Cuba korang cakap sapa yang tak suka goku dulu-dulu ? Dengan super power, awan terbang, kamehameha, dan rambut pacak, kartun ni merupakan kartun WAJIB tonton semua budak lelaki
kat Malaysia ni . Yaa, wajib . Senang cerita budak yang tak tengok cerita ni akan dinobatkan sebagai cacat serta terbantut tumbesaran serta akil balighnya .
Aku pun apa lagi, bertekak la dengan mak bapak aku yang sibok nak hantar aku tuisyen hari sabtu dengan ahad . "Tidak mak, mati sekalipon saya takkan tinggalkan
tv pada pukul 9.30 ini", begitulah ngomelan ku terhadap kedua ibu bapaku . Dek kerana dorang takut aku kelar tangan, maka diorang tukarlah tuisyen
pagi tu kepada kelas malam yang sememangnya tak belajar langsung . Tido la apa lagi . Kepada semua member aku yang belah utara tu, donlod la cepat
segala episod yang korang miss . Maklumla Kedah dengan negeri seumpamanya skolah hari Ahad . So mana korang nak,? Donlod ke atau nak jadi
insan yang tak cukup sifat ? Wakakakakaka!! 

Ini bukan pelajar AF, ini Goku

LUMBA LARI JOHAN MELAKA
 
Aku nak bagitahu aku ni JOHAN 100M BAWAH 10 PERINGKAT NEGERI MELAKA tu aje . Even sekarang rekod tu aku pegang lagi .Tak caya takpe, tapi aku tak tipu pasal buat ape aku nak tipu dekat blog aku sendiri ?
( DAPAT TAWARAN SEKOLAH BUKIT JALIL )

..::petunjuk::..
caps lock = rendah diri

Semangat nak gi sekolah
 
Bangun pagi, mandi, sarapan pastu teros merengek mintak ayah hantar pergi sekolah dengan segera . Sekarang,,? Jangan harapla wey melainkan pak gad sekolah aku tu ko tukar dengan Lisa Surihani .
Aku boleh ingat dengan jelas lagi kot camne aku punya semangat tahap langit biru di awan bagai uh . Belajar benda baru even tak berapa nak belajar pun, makan choki-choki,
main beyblade, skodeng tandas perempuan, berborak pasal wrestling, practice mencarut,,,,,mane ada semua benda lagi dah bile korang dah besar . Bagi aku benda2 haram jadah
ni la yang buat aku semangat gila nak melangkahkan kaki kat dalam kelas yang buruk tu . Tapi, benda tu sumer dah lepas dah pon . Aiisshyy, kalau la aku boleh jumpa Doraemon,,,
aku mintak krim invisible sepeket pastu masuk tandas perempuan lagi .

Party hari jadiku
 
Sumpah best bodo time hari jadi dulu-dulu . Aku ingat lagi kot time aku dapat kete Tamiya yang harga seratus ringgit tu . Dia punya seronok, macam dapat masuk imam muda siot .
Tambah pulak dengan kek coklat ke-fetishanku, memang tangkap leleh mak oooii . Tapi macam yang aku selalu cakap la . Benda best ade pulak kekal . Sekarang ni, harapkan
segala insan yang tak kenal dengan rakan yang tak ego dekat fesbuk jela .

Imaginasi tahap gampang
 
Ini aku rasa semua bebudak camni . Tapi aku la kan, aku boleh describe lagi camne punya kuat imaginasi aku time tu . Even patung power ranger yang tekerat dua pun aku boleh jadikan
action diorang cam dalam filem dewasa . Sampaikan aku penah berangan aku jadi power rangers putih sampai pukul 12 tak tidur-tidur lagi ( budak2 kan, pukul 12 tu dah lewat tahap ayam dah ) .
Kalau takat berangan je takpe, ni siap terkinja-kinja sorang-sorang dalam bilik aku dah macam rozmey buat filem pulak . Ok aku lagi hensem, tapi mengapa Rozmey,,?? AAAArrgghhh!!!

P/S : Hargailah usia muda anda . 

3 comments:

  1. kenapa kau suka zaman sekolah menengah ? punya post pulak . kau suka ke ?

    ReplyDelete
  2. ok ok..nanti aku try...teehee.

    ReplyDelete