28 May 2011

20 "Si" Yang "Ba Wau Ta Wau Ha" .

1. Si bengap yang buang sisa megi kat jamban .

2. Si betina gemuk hodoh yang berani memakai legging .

3. Si abang dewan makan yang dress up macam student medic kat oversea .

4. Si semut yang pedajal oreo aku .

5. Si bebal yang bergambar ala artis kpop walaupun jerawat muka bertaraf tar suku bintang .

6. Si doktor yang payah nak bagi MC

7. Si insan yang masih tak sedar negara ini bukan Korea Selatan .

8. Sinetron indon kat tv3 .

9. Si pencurik selipar masjid

10. Si awek hot yang tak nak try usha aku .

11. Siapa yang kentut dalam bank tadi . Babitolla!!!!!

12. Si bapok yang pakai kopiah 24 jam .

13. Si senior yang tak nak sedekah buku Sem 1 kat aku

14. Siamang yang tuduh aku merokok .

15. Si member yang lupa member

16. Si lahanat yang tawarkan Rebecca Black kontrak nyanyi .

18. Si lembap yang tak tahu bace tajuk entry ni .

19. Si kimak yang copy entry blog aku .

20. Sial lah nombor 19 .

Untuk no 19 . Pakoff!!

P/S: Aku rindu member sekolah menengah aku . Damn!

Klu kepada insan nombor 18: JAWI .

No comments:

Post a Comment