16 May 2011

Bahasa Jiwa BANGSAT..!!!

 Ahh, sungguh indah sekali pagi ini . Burung-burung pun turut dok bangun berkicauan kerana keindahan pagi ini sama ada di luar rumah mahupun di dalam seluar . Adoy, malas betol aku bile teringat
yang aku kena pergi  pulak medical check up hari ni . Spoil betolla oi  . Maklumla, nak menuntut ilmu di universiti, kena la buat jugak segala menatang haram jadah ni ya dak? Tapi bile dok teringat video nurse beromen yang member aku dok tunjuk hari tu, aku gagahkan jugakla badan aku yang sudah sememangnya tough ni .

Camni la badan i tu

Setelah memulakan hariku dengan sedikit senaman, ais kosong serta biskot meri coklat, aku pon segeralah memanaskan enjin untuk perjalanan yang lebih smooth dan lancar .
Pastu cam biasalah, aku rem-rem lah sikit enjin kereta aku ni pasal nak kasik dia panas lagi cepat sikit . Tapi ada la sorang member aku ni dok tejerit2 suruh
diam pulak . "Alahai, baru sikit je pon CIBAI..!!" balasku dengan sopan dan berhemah . Maklumlakan budak sekolah asrama penuh . Setelah bertukar-tukar isyarat dengan jari tengah,
aku pun bertolakla nak gi satu klinik ni yang nama penuh dia ape tah . Faham-faham jelah, name zaman-zaman skarang ni . Semua nak top . Ala-ala omputeh la kononnye .
Ni termasokla jugak nama-nama orang seperti sarah izaty, zulcobainmr. one dan jugak skeith . Tapi naseb baik gaklah muka skeith tu hensem .

Nak pendekkan citer, aku pun sampaila kat klinik ni . Masok je terus nampak pak gad yang tak hensem serta bermuka sembap macam budak form1 baru kena terajang dengan form5 . Adoy, tak menyegarkan langsong di pagi yang segar bak mentari cakerawala ni .
Setelah memberi senyuman yang tak ikhlas kepada beliau, aku pun segera mengorak langkah ke akak receiptionist yang sederhana cunnye uh dan berikot merupakan perbualan kitorang .

Ini muka pak gad tu aku tangkap . Ini bukan google image

"Assalamualakum adik, ya nak apa ?"

"Waalaikumsalam kak, ni ha, saya nak buat medical check up ni, boleh ?"

"Boleh je,,,, adik isi butiran kat borang ni pastu tunggu kejap sampai nombor giliran adik dipanggil ."

"Errr, kak no giliran ni cam lambat je . Sekarang no 1043, yang akak bagi ni 1062 . Ala, lambat lagi ah, takkan takde no yang reserved dalam sistem uh, boleh la kak kasi kat saya, rugi taw akak tak bagi pasal hari ini akak ada 1H 3C ."

"Hah? Pebenda 1H 3C tu?"

"Hot, cantik, cun, lagi comel . Betol kak, ramai bebudak motor yang kat luar uh cakap camni bile saya lepak kat luar jap tadi"

"Hikhik, betol ke,?? Adik pon hensem gak,,horny akak tengok . Ok la ni no barunya, 1054, ok? "

"Bolehla akak, janji cepat sket"

Lepas aku abes isi borang uh, aku tunggu la dengan boring tahap jadah . Aku pon gi la amek psp aku yang ade lam kereta  yang jauh sikit nun
pastu maen la jap . Ada la lam 5 minit main, terbukaklah pintu klinik uh berikutan kehadiran seorang amoi . Dari langkah pertama dia masok, ke receptionist, main-main rambot, sampaila amik seat,
bijik aku teros memagnetkan diri kat dia . "Cilakak alam, buat penat je gua ambik psp ni sialan" itulah ayat spontan aku yang turut didengari makcik beranak 3 kat belakang aku nuh .
Macam biasalah, benda yang best mane ade kekal . Time tengah dok syok menelaah kegebuan peha amoi tu, datang la seorang pelacur yang berpakaian ala-ala
doktor . Belum pun sempat masing-masing tarik nafas, dia teroih je membebel tak tentu arah macam bulu jembut dia yang tak bercukur kat akak receptionist yang sederhana cun tu .
Tak puas hatilah tu kononnye . Ba Alif Ba Ya mu la cibai . Time tu, alahai, malunya jadi orang Melayu . Kalau ada lubang , alaa, mana-mana lubang la, dah lama gua menyorokkan diri biarpun sekecil kacang walnut . 
Buat malu je wey kat semua makhluk non Malay dalam klinik uh . Maklumla, kononnye Melayu ni kan terkenal dengan budi bahasa
serta sopan santun yang mencecah tahap awan di langit bagai tu . 
Tahulah kau tu doktor samaran pelacur, tapi apa lah salahnya
cakap baik-baik sikit . Tak rugi pun wey, untung lagi ada kot . 

Camni la rupa doktor tu.

 Paling kurang pon sebelum maki-hamun tu bagi la salam ke, sepatah dua kata ke, tunjuk buto ke, ni takde, terus maki je orang tu macam dia bibik kat rumah kau pulak HANJING . Ingat wey, kita ni manusia semua sama je, jangan la kau ingat kau doktor samaran kau dah
cukup bijak . Mana la taw dia dulu nak jadi doktor tapi bapa dia habis duit muflis ke, tu yang tak dapat merealisasikan impian beliau tu .
Mungkin kalau dia dengar benda alah ni dia akan cakap "Korang tak tau wey benda ni punya hal, boleh jalanla budak, ni kes besar" .
Jadi kita sebagai Melayu berhemah jangan lupa jawab FUCK YOU FACEFUCKER BITCH . Sekian .


P/S : Nama yang di mention kat atas merupakan blogger peberet aku :)

No comments:

Post a Comment