26 October 2011

Wajib Baca Untuk Kesejahteraan Bersama.

Semalam aku pergi makan McD. Dengan menggunakan khidmat drive through yang sofistikated, aku terus mengorder Set A Dinner Box sambil mengusha akak waiter pilihan. Owh,
cunnya mereka memakai skinny. Rasa nak spank 4-5 round je tau. Tapi tak boleh der. Adik gua ada kat sebelah. Kena tunjukkan contoh yang mulia dan sentosa walaupun dah 
pernah kantoi tengok blue dengan diorang tak terkira bilangannya. Red-handed you!! 


Akak-akak McD. Grrrrrrrrrrrrr.!!!!


Selepas gantikan air coke dengan 7Up, aku terus mengambil orderku lantas meredah lecak berhampiran dengan kelajuan 50 km sejam. Kelajuan yang bisa membuat lecak terembes dengan jayanya macam dalam iklan Proton Juara satu ketika dulu. Satu model kereta yang boleh dibanggakan kita hasil keluaran anak jati Malaysia. Power kan engineer yang design kereta tu. Sampai sekarang aku ingin ketemu beliau. Rasa nak kerat 8 je kemaluan dia :>


Kenapa aku tengok berkali-kali pun tak lawa. Kenapa kalau bagi free pun aku tak nak? Kenapa?


Anyway aku terus drive sampai la rumah. Then aku makan. Lepas makan terbongkang jap sambil layan Roti Gardinea cicah milo suam. Satu menu yang boleh membuatkan bujang
teruna sepertiku digilai ramai dara jelita.Simple tapi mempunyai tarikan serta aromanya yang tersendiri. Ok aku ngaku poket kering skang ni. Babi la. Kemudian tibalah saat yang ditunggu iaitu membuka satu laman sesawang yang diberi layout kaler biru rekaan Mark Zuckerberg.
Satu laman yang boleh dianggap seperti kad pengenalan. Takde benda ni tak sah. Kalau takde ic kira korang just bukan penduduk Mesia je nak, tapi kalau sape takde Fesbuk serius tak boleh dianggap
sebagai penduduk Bumi. Sorry Mom..:0


               KLIK SINI UNTUK KENIKMATAN SYAHWAT.!!!


Lepas membalas beberapa komen dan carutan rakan taulan, aktiviti diteruskan dengan solat ishak dan sedikit qiamulail. Selepas makan nasik sekali lagi. Aku tidur.
Bes kan entry ni? Mesti korang nak tau apa benda sebenarnya yang aku nak sampaikan. Teeheee (sumpah aku comel kalau tengok aku gelak camni real2). Takde ape weyh, sebenarnya
tadi aku pergi tengok citer Real Steel lakonan mendiang Hugh Jackman. Mendiang ke? Wak luuu. Kalau mendiang sapa pulak yang tulis entry ni weyh? Berbekal kan 
plot yang mantap, pure yet smoothly-flow action and non stop conflict, sememangnya ni citer yang wajib korang semua tonton menjelang Wawasan 2020 ni. Pershaitonkan segala dakyah sokong industri filem Mesia kerana dengan keluarnya filem 3gp yang Furkimak tu, nampaknya sampai kiamat la kita tak boleh nak celen Hollywood.

Sumpah kau orang Ohsem. Bila laa Mesia nak buat citer camni. Daammn.!!

No offense people yet it is really true.Jangan kata bajet tak cukup pasal cerita P. Ramlee yang cikai cegampang tu pon aku boleh tengok sambil orgasme patploh pat kali.
Please, young directors out there, Malaysia is desperately in need of all of you right now. So pliz expose yourself. Jadikan 2 Alam dan klip 3GP satu pengajaran. Sampai mati pun 
aku tak akan maafkan director diorang. HIDUP NIK AZIZ --> Sumpah manusia paling humble and wajib ada dalam list role model korang.

P/S : Geli nak letak poster 3GP kat blog aku. Kena samak tak pepasal lak nanti. BTW, camne lakonan aku dalam Real Steel, ada mantop??


No comments:

Post a Comment